Witamy w Components-Mart.com
polski

Wybierz język

  1. English
  2. Français
  3. Gaeilge
  4. polski
  5. Afrikaans
  6. Magyarország
  7. Български език
  8. Italia
  9. Kongeriket
  10. Suomi
  11. lietuvių
  12. Eesti Vabariik
  13. tiếng Việt
  14. Dansk
  15. čeština
  16. Türk dili
  17. íslenska
  18. עִבְרִית
  19. Svenska
  20. ภาษาไทย
  21. Nederland
  22. Slovenija
  23. Slovenská
  24. Português
  25. español
  26. Melayu
  27. Hrvatska
  28. Deutsch
  29. românesc
  30. Ελλάδα
  31. සිංහල
  32. 한국의
  33. Maori
Anuluj
RFQs / Order
Part No. Manufacturer Qty  
Dom > Aktualności > Volvo przenosi pojazdy autonomiczne na wyższy poziom (2+)

Volvo przenosi pojazdy autonomiczne na wyższy poziom (2+)

New Volvo S60 R-Design exterior - Volvo takes autonomous vehicles to next level (2+)

System komputerowy wykorzystuje Xavier SoC, który został zbudowany specjalnie do autonomicznej jazdy i który ma sześć procesorów dla algorytmów pojazdu.
W czerwcu ubiegłego roku obie firmy ogłosiły, że opracują system jazdy na poziomie 4 ze szwedzkimi firmami, Veoneer (systemy kontroli bezpieczeństwa) i Zenuity (stosy oprogramowania do automatycznych i wspomaganych systemów napędowych).

Henrik Green, szef działu badań i rozwoju w Volvo, dołączył do Nvidii CEO, Jensen Huang, aby przedstawić swoje przemówienie. Wyjaśnił, że architektura elektryczna i programowa floty pojazdów pilotażowych poziomu II będzie bazować na Drive AGX. Poziom II dla pojazdów autonomicznych to częściowa automatyzacja, gdy samochód jest sterowany przez komputer, chociaż człowiek jest utrzymywany "w pętli". Poziom 5 to sytuacja, w której wszystkie warunki jazdy są podejmowane przez system komputerowy.

"Im więcej mocy obliczeniowej, tym więcej bezpieczeństwa jest potrzebne", powiedział Green, o głębokiej nauce i informatyce Drive AGX Xavier.
System komputerowy AI jest wykorzystywany przez Volvo do rozwijania zdolności do jazdy w przypadku funkcji wspomagania jazdy na poziomie 2+. Wspólnie rozwijane zdolności jezdne obejmują percepcję przestrzenną 360 ° i monitorowanie kierowcy pod kątem wczesnych oznak zmęczenia lub braku koncentracji, a także łączności, zarządzania energią i personalizacji w pojeździe.